Fietsplaatsen op het plein

Phasellus volutpat, metus eget egestas mollis, lacus lacus blandit dui, id egestas quam mauris ut lacus. Suspendisse non nisl sit amet velit hendrerit rutrum. Nam eget dui. Integer tincidunt. Aenean vulputate eleifend tellus.Phasellus volutpat, metus eget egestas mollis, lacus lacus blandit dui, id egestas quam mauris ut lacus. Suspendisse non nisl sit amet velit hendrerit rutrum. Nam eget dui. Integer tincidunt. Aenean vulputate eleifend tellus.

Ander nieuws

Verkleedfeest woensdag 30 maart

Het duurt nog even maar veel kinderen zijn er al druk mee bezig: het Verkleedfeest!!! Op deze dag mogen alle kinderen verkleed op school komen, in de zaal doen we een modeshow en spelletjes, in de mibo en bobo is een museum en ga zo maar door!

Thema 2022: je lijf is van jou

Dit jaar is het thema van de Week van de Lentekriebels: je lijf is van jou. Het gaat hierbij om het bespreekbaar maken van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Daarnaast gaat het over het vragen en geven van toestemming, oftewel consent.