Thema 2022: je lijf is van jou

Vivamus aliquet elit ac nisl. Cras dapibus. Praesent congue erat at massa. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Morbi mattis ullamcorper velit.Vivamus aliquet elit ac nisl. Cras dapibus. Praesent congue erat at massa. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Morbi mattis ullamcorper velit.Vivamus aliquet elit ac nisl. Cras dapibus. Praesent congue erat at massa. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Morbi mattis ullamcorper velit.

Ander nieuws

Fietsplaatsen op het plein

Aan het begin van ieder schooljaar worden de fietsplekken op het schoolplein, die zijn leegkomen door het vertrek van groep-8 leerlingen, opnieuw verdeeld. Hierover krijgen jullie in de laatste Nieuwsbrief van het schooljaar bericht.

Verkleedfeest woensdag 30 maart

Het duurt nog even maar veel kinderen zijn er al druk mee bezig: het Verkleedfeest!!! Op deze dag mogen alle kinderen verkleed op school komen, in de zaal doen we een modeshow en spelletjes, in de mibo en bobo is een museum en ga zo maar door!